أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۴۰۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
نمایندگان موافقت کردند که طرح شفافیت آرای نمایندگان مجددا در دستور کار مجلس قرار گیرد و این طرح برای بررسی دوباره به کمیسیون آیین نامه داخلی ارجاع شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: نمایندگان موافقت کردند که طرح شفافیت آرای نمایندگان مجددا در دستور کار مجلس قرار گیرد و این طرح برای بررسی دوباره به کمیسیون آیین نامه داخلی ارجاع شد.

 در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی احمد آمیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس گفت تعدادی از نمایندگان طبق ماده 130 آیین نامه تقاضای به هیات رئیسه دادند تا مجددا طرح شفافیت آرای نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گیرد؛ چون طبق آیین نامه اگر طرحی مورد مخالفت مجلس قرار گرفته باشد امکان بررسی دوباره آن تا شش ماه آینده وجود ندارد مگر این که این موضوع را درخواست دهند.

وی افزود: این درخواست به رای مجلس گذاشته می شود البته اگر به تصویب نرسد عملا کمیسیون آیین نامه نمی تواند تا شش ماه دیگر به آن رسیدگی کند. قرار است بودجه نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد در این زمان کمیسیون آیین نامه فرصت رسیدگی دارد تا بعد از بودجه طرح شفافیت در صحن بررسی شود.

به گفته وی در صورت موافقت مجلس این اجازه به کمیسیون آیین نامه داده می شود تا مجددا طرح شفافیت آرا را مورد بررسی قرار دهد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نگرانی هایی که درباره ضعف در این طرح وجود دارد وارد بوده قطعا کمیسیون آیین نامه این موارد را مرتفع خواهد کرد.

حدود دو هفته پیش نمایندگان مجلس با کلیات طرح شفافیت آرا نمایندگان مخالفت کردند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها