کد خبر: ۴۸۴۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
طی مراسمی صورت گرفت:
اعضای خانه مطبوعات استان قم ظهر امروز طی مراسمی به پاس یک سال مجاهدت و تلاش‌‌های مجاهدانه کادر درمان استان قم در مقابله با بیماری کرونا، از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و اعضای کادر درمان استان تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش پایگاه 598، اعضای خانه مطبوعات استان قم ظهر امروز طی مراسمی به پاس یک سال مجاهدت و تلاش‌‌های مجاهدانه کادر درمان استان قم در مقابله با بیماری کرونا، از «محمدرضا قدیر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و اعضای کادر درمان استان تقدیر و تشکر کردند.


در این مراسم، مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به این‌که شواهد بسیاری حاکی از آن است که ویروس کرونا قبل از شناسایی توسط پزشکان قمی در کشور در حال گردش بوده و به دلایل نامعلومی در شناسایی آن تاخیر اتفاق افتاده است؛ اظهار داشت: قم اولین استانی بود که جسارت به خرج داد و ویروس کرونا را شناسایی کرد؛ برای همین کشور مدیون این فداکاری اعضای کادر درمان قمی است.

محمدحسین همتی‌نژاد با بیان این‌که حماسه کادر درمان استان قم در شناسایی ویروس کرونا کم‌نظیر است؛ افزود: برای همین خانه مطبوعات استان قم لازم دید که به نمایندگی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم از زحمات کادر درمان و بهداشت استان تقدیر کند.

وی تصریح کرد: اوایل شیوع کرونا در کشور، اطلاعات زیادی از این بیماری در دسترس نبود و این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت فراوانی در بین مردم گشت؛ به همین منظور اصحاب رسانه قم با تشکیل قرارگاهی ویژه اطلاع‌رسانی اخبار کرونا، تلاش کردند از گسترش شایعات و بحث «قم‌‌هراسی» جلوگیری کرده و همچنین در خصوص خطرات پیرامون بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند و کمک حال کادر درمان قم باشند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم با بیان این‌که فعالیت این قرارگاه پس از فروکش کردن موج‌های کرونا در قم، کم‌رنگ شد؛ افزود: با توجه به پایان سال و در پیش بودن تعطیلات نوروز، ضرورت قرارگاه اطلاع رسانی ویروس کرونا جهت جلوگیری از تجمعات و قطع زنجیره ویروس کرونا بازهم احساس می‌شود تا ان‌شاءالله عیدی بدون مخاطره داشته باشیم.

فخرالدین یوسف‌پور، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم نیز در این مراسم گفت: پس از شیوع کرونا یکی از دغدغه‌های مهم اصحاب رسانه قم، تشویق مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و بخشی از ظرفیت رسانه‌های قمی نیز به این موضوع اختصاص یافته است.

وی با تشکر از زحمات بی‌شائبه کادر درمان قمی افزود: خبرنگاران قمی همواره قدردان کادر درمان بوده و در راه انعکاس فداکاری‌های آنها چه پیش از شیوع بیماری کرونا و چه پس از آن، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.


* قمنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها