أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۵۳۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
شبکه آی‌فیلم با چند سریال در ماه رمضان مهمان مخاطبان خود خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صبا: شبکه آی‌فیلم با چند سریال در ماه رمضان مهمان مخاطبان خود خواهد بود.
 
اعلام جدول پخش سریال‌های رمضانی آی‌فیلم
 
 به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال‌های «صاحبدلان»، «ترش و شیرین»، «مسافری از هند»، «از سرنوشت» و «ماه و پلنگ» ازجمله سریال‌های ماه رمضان شبکه آی‌فیلم خواهند بود.
 
«صاحبدلان» با یاد سیروس گرجستانی
 
پخش سریال تلویزیونی «صاحبدلان» ساخته محمدحسین لطیفی، از یکشنبه ۲۲ فروردین آغاز می‌شود. این سریال ۱۵ سال پیش در ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شد و‌ طرفداران بسیاری را پای تلویزیون نشاند.
 
«صاحبدلان» زندگی پیرمردی صحاف به نام سید خلیل صحاف‌زاده را روایت می‌کند که با ورود قرآنی برای صحافی به خانه‌ او، خودش و نوه‌اش دینا، وارد ماجراهایی می‌شوند که از داستان پیامبران در قرآن الهام گرفته شده است.
 
بازیگرانی چون حسین محجوب در نقش خلیل، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، ثریا قاسمی، محمد کاسبی، باران کوثری در نقش دینا، مهرانه مهین‌ترابی، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند و اردلان شجاع‌کاوه در این اثر فاخر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
«صاحبدلان» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.
 
هر روز ساعت ۱۷ «مسافری از هند» می‌آید
 
مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» ساخته قاسم جعفری نیز از روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. این سریال در سال ۱۳۸۱ از شبکه سه سیما پخش شد و با  ۹۶درصد بیننده، پربیننده‌ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون ایران بوده است.
 
این ملودرام، داستان جوانی به نام رامین را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل به هندوستان می‌رود. او که قرار بوده با دختر دایی‌اش پروانه ازدواج کند، به همراه دختری هندی به نام سیتا از هندوستان باز می‌گردد و…
 
از جمله بازیگران این سریال می‌توان به شیلا خداداد، سروش گودرزی، شیرین بینا، نسرین مقانلو، مجید مشیری، حمید گودرزی، بهنوش طباطبایی، الهام حمیدی، ایرج نوذری و زهره فکور صبور اشاره کرد.
 
«مسافری از هند» از سه‌شنبه ۲۴ فروردین، هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن می‌رود. تکرار آن در ساعت ۱:۰۰ بامداد و ۹:۰۰ صبح روز بعد خواهد بود.
 
رسیدن «ماه و پلنگ» به هم از ۲۹ فروردین
 
سریال «ماه و پلنگ» به‌کارگردانی احمد امینی و با نقش‌آفرینی داریوش ارجمند نیز از روز یکشنبه ۲۹ فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.
 
«ماه و پلنگ» محصول سال ۱۳۹۵ است و بازیگرانی چون شاهرخ استخری، بیتا سحرخیز، داریوش ارجمند، ویدا جوان و آتنه فقیه‌نصیری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
این سریال که یک ملودرام اجتماعی است ، مسائل روز جامعه را به تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان این سریال آمده: مردی در شب عروسی‌اش در یک حادثه تصادف فوت می‌شود. پس از آن داستان شکل می‌گیرد. عامل تصادف که گواهینامه رانندگی نداشته، به سراغ محسن که وکیل دادگستری است می رود و از او کمک می‌خواهد. در سوی دیگر ماجرا کتایون، دختر جوانی که شب عروسی‌اش داغدار شده از دوستش ملکا که وکیل دادگستری است، می‌خواهد تا به او کمک کند و…
 
«ماه و پلنگ» به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب از یکشنبه ۲۹ فروردین، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.
 
خنده با «ترش و شیرین»های زندگی نصرت خانم
 
سریال طنز «ترش و شیرین» رضا عطاران نیز از یکشنبه ۲۲ فروردین از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. «ترش و شیرین» در سال ۱۳۸۶ از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد.
 
سروش صحت و محمدرضا آرین نویسندگی این مجموعه را بر عهده داشته‌اند و حمید لولایی، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، رضا عطاران، رضا شفیعی‌جم، مجید صالحی، آناهیتا همتی، احمد پورمخبر و خشایار راد بازیگران این سریال‌ هستند.
 
در این مجموعه طنز می‌بینید: نصرت خانم پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد‌و‌نیم‌قدش را به‌سختی اما آبرومندانه از آب و گل درآورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند؛ اما این جابه‌جایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی او و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد …
 
این سریال طنز از یکشنبه ۲۲ فروردین، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.
 
«از سرنوشت» هاشم و سهراب در شب‌های ماه رمضان بشنوید
 
فصل نخست سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان شب‌های ماه رمضان مهمان آی‌فیلمی‌ها می‌شود.
 
داستان «از سرنوشت» از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. فراز و نشیب زندگی این دو دوست که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، محور روایت‌ اتفاقات «از سرنوشت» می‌شود.
 
راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.
 
حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، فریبا نادری و مهدی صبایی از دیگر بازیگران فصل اول این سریال هستند.
 
سریال «از سرنوشت ۱» از سه‌شنبه ۲۴ فروردین، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن در ساعت ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها