يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۸۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
۲۳۵ نماینده مجلس در بیانیه ای از همه فعالیت های پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی بهداشتی- درمانی و همه مدیران و وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: ۲۳۵ نماینده مجلس در بیانیه ای از همه فعالیت های پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی بهداشتی- درمانی و همه مدیران و وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه که علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) قرائت کرد، به شرح زیر است:

« ۱۴ ماه از شروع بیماری منحوس کرونا در جهان و به تبع آن در کشور اسلامی ما می گذرد، در ۱۴ ماه گذشته تلاشگران عرصه سلامت اعم از پزشکان و پرستاران و کلیه کادر درمانی با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خویش حماسه مثال زدنی را به منصه ظهور درآورند. به نحوی که یادآور ایثارگری ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس شد. به موازات ایثارگری هایی که به تعبیر رهبری مجاهدت نستوه نام گرفت دستاوردهای عظیم در توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی در کمترین زمان و نیز تامین تجهیزات و دانش فنی داخل و همچنین دستیابی به دانش روز و تامین داورهای مورد نیاز علیرغم تحریمهای ظالمانه، درخور تحسین است. مشارکت فعالانه بخشهای مختلف کشور به ویژه نیروهای مسلح، بسیجیان دلاور در قالب طرح شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی که با محوریت وزارت بهداشت به انجام رسید یکی دیگر از اقدامات در حوزه سلامت کشور بود. در این میان همدلی، یکپارچگی و فرماندهی وزارت بهداشت به عنوان تولیت نظام سلامت ستودنی و قابل ستایش است. اینک ما نمایندگان مجلس ضروری می دانیم که از ۱۴ ماه تلاش خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران و دیگر اعضای کادر بهداشت و درمان و مدیران بخش بهداشت و درمان و البته از وزیر دلسوزشان صمیمانه تشکر کنیم. از همه درخواست می کنیم که در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نظرات کارشناسانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در تصمیم گیری ها لحاظ و عملیاتی کنند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها