يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۱۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خبرگزاری ایرنا با انتشار بیانیه‌ای از نشر جدولی تحت عنوان تغییرات بودجه عذرخواهی و آن را حاصل بی‌دقتی و اشتباه خبرنگار عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، خبرگزاری ایرنا با انتشار بیانیه‌ای از نشر جدولی تحت عنوان تغییرات بودجه عذرخواهی و آن را حاصل بی‌دقتی و اشتباه خبرنگار عنوان کرد. در این بیانیه تأکید شده است که این خبر از تمامی خروجی‌های این خبرگزاری حذف شده است.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: جدولی که در ایرنا منتشر شده، مقایسه برخی اعداد و ارقام جداول بودجه بر اساس لوایح ارسالی دولت و تغییرات آن پس از تصویب در مجلس و کمیسیون تلفیق است که از سایت رسمی ابلاغ قوانین دریافت شده و میزان تغییرات نهایی مجلس را در مقایسه با لایحه دولت نشان می‌دهد.

به دلیل بی دقتی خبرنگار در استفاده از عناوین جدول و نیز طی نشدن مراحل کامل تدوین و ویراستاری مطلب، درحالی که مطابق مقررات و آیین نامه داخلی خبرگزاری جمهوی اسلامی، گزارشی در این سطح از اهمیت، باید حتما به تایید مسئولان ارشد خبری سازمان و همچنین، دستگاه تخصصی ذیربط (سازمان برنامه و بودجه کشور یا معاونت امور مجلس ریاست جمهوری) می رسید ولی این فرایند طی نشده است، ضمن پوزش از مخاطبان ایرنا، مطلب یادشده از کلیه خروجی های خبرگزاری حذف می شود.

در واقع، آنچه با عنوان "دروغ و جعل" ایرنا از سوی خبرگزاری خانه ملت مطرح شده است، مربوط به بی‌دقتی خبرنگار و جابه‌جا عنوان شدن سرستون‌های جدول مربوط به جزییات این تغییرات در لایحه بودجه ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار جدولی مدعی شد لایحه بودجه بعد از تصویب توسط برخی از نمایندگان مجلس دستکاری و اعداد آن تغییر کرده است. در پی انتشار این مطلب مشاور رئیس مجلس اعلام کرد از این خبرگزاری که خبری جعلی و دروغین علیه مجلس منتشر می‌کند شکایت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها