أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۱۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
برنامه مهمان خدا که از برنامه های معروف سحرگاهی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و هر ساله در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش می شود، امسال و برای اولین بار به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) اجرا می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا، شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران، برای پخش برنامه سحرگاهی ویژه ماه رمضان خود که سابقه چندین ساله دارد، امسال و برای اولین بار این برنامه را به صورت زنده و مستقیم از آستان مقدس حضرت امام رضا علیه السلام پخش می کند.

این برنامه سحرگاهی که با عنوان مهمان خدا پخش می شود، هر شب 120 دقیقه آنتن زنده تلویزیونی دارد که با اجرای آقای هادی صلح جو از مجریان مطرح شبکه معارف و قرآن سیما از مهمان و کارشناسان مختلفی میزبانی می کند.

برنامه سحرگاهی مهمان خدا در طول حدود دو ساعت برنامه زنده خود، از آیتم های متنوعی بهره می برد تا مخاطبان خود را راضی کند.

همچنین کارشناسان مطرحی در هر یک از شب های اجرای این برنامه دعوت می شوند که از جمله آنها می توان به حضور حج اسلامی و المسلمین حسینی قمی، نظافت و راشد یزدی اشاره کرد.

مناجات خوانی با نوای مطرح ترین مادحین کشور و همچنین تلاوت قرآن به صورت صوت زیبا و فصیح از دیگر بخش های مهم این برنامه است که همه آن ها با حضور افراد برتر و برجسته اجرا می شود.

سیدمحمد رضا موسوی کیا مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در مورد این برنامه به خبرنگار شفقنا گفت: تمام کار تولید و ضبط این برنامه و بسیاری از برنامه های ویژه ماه رمضان که در حرم امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود، توسط نیروهای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام می شود و برای پخش به صدا و سیما ارسال می شود.

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حدود 50 پرسنل و خادم مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در محل شبکه جهانی امام رضا علیه السلام واقع در صحن انقلاب حرم مطهر امام هشتم مستقر هستند و کارهای تولید، تدوین و ضبط برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان را انجام می دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها