أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۶۶۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادامه حملات این رژیم علیه نوار غزه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از ادامه حملات این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی که در اوایل امروز، جمعه آن را بیان کرد، مدعی شد: لشکرکشی علیه حماس در غزه تا زمان لازم ادامه خواهد یافت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما بهای سنیگی را از حماس و دیگر گروه‌های تروریستی خواهیم گرفت. ما چنین خواهیم کرد و این کار را با قدرت فراوان انجام می‌دهیم. این عملیات تا زمان لازم به منظور بازگرداندن آرامش و ایمنی به اسرائیل به انجام خواهد رسید.

گفتنی است درگیری‌های فلسطین و اسرائیل از هشتم مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم شریف قدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد.

روز دوشنبه نیروهای اسرائیلی بمباران گسترده‌ای را به نوار غزه به انجام رساندند؛ به طوری که گفته شد صدها اهداف در غزه هدف گرفته شد. وزارت بهداشت غزه تا کنون از شهادت ۱۱۹ نفر از جمله ۲۷ کودک خبر داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها