کد خبر: ۴۸۶۹۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
جشن پیروزی همچنان ادامه دارد؛
تجمع کودکان و اسباب بازها به مناسبت پیروزی بزرگ ملت فلسطین در حوادث و جنگ اخیر فلسطین با هدف گرامیداشت حماسه آفرینی ملت فلسطین و همبستگی با کودکان مظلوم اما مقاوم فلسطین برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، دوشنبه ۳ خرداد ماه در تهران - میدان فلسطین شاهد گردهم‌آیی «کودکان و اسباب بازی‌ها »به شادباش جشن پیروزی و دوستی با بچه های فلسطین و کودکان مظلوم دنیا، خواهد بود.


۶۶ کودک فلسطینی در ۱۲ روز با بی‌رحمی کشته شدند و اسباب‌بازی‌هایشان در حسرت خنده و بازی و شادی صاحبانشان ماندند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام مطالب فوق گفت: اگر چه پس از ۱۲ روز مقاومت جانانه مردم فلسطین رژیم غاصب قدس مجبور به عقب نشینی شد ولی خون شهدا مظلوم فلسطین خصوصا کودکان بی دفاع گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین خواهد بود و صهیونیستها چاره ای جز تسلیم در برابر اراده پولادین مردم فلسطین نخواهند داشت.


وی افزود: بچه‌های ایران، با ایمان به قدرت دوستی و همدلی برای عبور از روزهای سخت، در کنار خانواده‌هایشان روز دوشنبه ۳خرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین جمع می شوند تا بگویند:
" سهم کودکان کابوس نیست "

 

وی از  کودکان عزیز تهران دعوت کرد:  در این تجمع که با رعایت دستورات بهداشتی در فضای باز و با شعار «کابوس سهم کودکان نیست» برگزار می شود با پلاکاردها و پرچم های دستن ساز خود و اسباب بازی و عروسکشان شرکت نمایند.
این تجمع روز دوشنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰در میدان فلسطین بارعایت فواصل بهداشتی برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام‌محمودی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انتفاضه فلسطین گفت:
یادواره شهدای مقاومت فلسطین روز سه شنبه چهارم خرداد بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می شود .


در این مراسم حجت الاسلام میرلوحی و مداح اهلبیت آقای سید مهدی میرداماد یاد شهدای مظلوم فلسطین را گرامی خواهند داشت.

این مراسم نیز با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها