أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۰۶۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
در سومین روز معاملاتی هفته مورخ ۳ خرداد، ارزش این سبد سهام ۷ درصد معادل ۵۱۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد که متاثر از ریزش نمادهای سبد سهام عدالت علی الخصوص وبملت بود.
به گزارش پایگاه 598، امروز دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰ نمادهای بورسی باز هم کار خود را با روند نزولی و کاهش قیمت سهام آغاز کردند، اما در نیمه بازار وضعیت شاخص بهتر شد و روند نزولی شاخص کندتر شد. وبملت امروز بعد از ۱۰ روز توقف به خاطر رعایت نکردن ضوابط انتشار اطلاعات با اهمیت، بازگشایی شد. در جریان این بازگشایی که در انتهای بازار انجام شد قیمت سهام وبملت ریزش ۲۰ درصدی را تجربه کرد و این سقوط آزاد سهام بانک ملت منجر به اثرگذاری ۵ هزار واحدی بر شاخص کل شد. با بازگشایی وبملت شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات کاهش ۱۲ هزار و ۱۸۹ واحدی را تجربه کرد به این ترتیب شاخص کل بورس هم نتوانست محدوده ۱۱۰۰ را حفظ کند و به کانال یک میلیون واحدی عقب‌نشینی کرد و به رقم یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۲۶ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۱ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۲۹ درصد کاهش داشتند

وبملت، وتجارت، و وپارسان نمادهایی بودند که بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند. «شپنا»، «شتران»، «فملی» نیز سه نماد پرتراکنش بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۹۷۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۷ درصد معادل ۵۱۵ هزار و ۵۶۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۹ هزار و ۹۸۲ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۳ خرداد +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۲۵۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۳ خرداد +جدول

منبع:نبض بورس



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها