کد خبر: ۴۸۷۱۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
دکتر علیرضا زاکانی، آقایان متفکر آزاد و شریعتی را به تریتب به عنوان رئیس و سخنگوی ستاد انتخاباتی خود مشخص کرد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار توئیتی رئیس و سخنگوی ستاد انتخاباتی خود را مشخص کرد. زاکانی نوشته است: «از برادران و همکاران عزیزم "دکتر روح الله متفکر آزاد" دانشیار دانشگاه تبریز و "دکتر مالک شریعتی" عضو هیات علمی پژوهشگاه نیرو دعوت کردم به عنوان رییس ستاد و سخنگوی اینجانب، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراهی ام کنند».


 
متن احکام متفکر آزاد و شریعتی به این شرح است:

برادر گرامی جناب اقای دکتر روح الله متفکر آزاد
با سلام واحترام

انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمینه ساز تشکیل نخستین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایرانی قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب الهی است. با عنایت به سوابق ارزنده علمی در عرصه های داخلی و بین المللی و تجارب گران سنگ فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بویژه در جنبش دانشجویی روحیه عدالت طلبی و تحولخواهی، جنابعالی را به «ریاست ستاد انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با تلاشهای مومنانه و مجدانه تان در گسترش فرهنگ انقلاب و ساماندهی متخصصین انقلابی و جوان زمینه پیروزی جبهه انقلاب را فراهم آورید.
 
علیرضا زاکانی


برادر گرامی جناب اقای دکتر مالک شریعتی نیاسر
با سلام و احترام

انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمینه ساز تشکیل نخستین دولت در گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایران قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب اللهی است با عنایت به سوابق  ارزنده علمی و اجرایی و نیز تجارب گران سنگ فعالیتهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بویژه در جنبش  دانشجویی و روحیه عدالت طلبی و تحولخواهی، نظر به قرابت فکری  وتحلیلی با اینجانب، جنابعالی را به «سمت سخنگوی خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با تلاشهای مومنانه و مجدانه در تبیین اهداف انتخاباتی و در جهت تعمیق فرهنگ انقلاب و زمینه سازی پیروزی جبهه انقلاب موفق باشید.
 
علیرضا زاکانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها