يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۴۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آیت الله توکل عضو مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله توکل در گفتگو با قرارگاه گام مردم رای به انقلاب را به منزله عزت مردم شریف ایران و ذلت دشمن دانستند. ایشان با بیان اینکه اسلام به عنوان یک دین کامل متضمن دنیا و آخرت مردم است خاطر نشان ساختند در اسلام چند شاخص داریم که در راس آن جنگ ظالم و یاری مظلوم و این اسلام است که امام امت به #اسلام_ناب_محمدی تعبیرفرمودند.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله توکل در گفتگو با قرارگاه گام مردم رای به انقلاب را به منزله عزت مردم شریف ایران و ذلت دشمن دانستند. ایشان با بیان اینکه اسلام به عنوان یک دین کامل متضمن دنیا و آخرت مردم است خاطر نشان ساختند در اسلام چند شاخص داریم که در راس آن جنگ ظالم و یاری مظلوم و این اسلام است که امام امت به #اسلام_ناب_محمدی تعبیرفرمودند.

ایشان با اشاره به آیه آخر سوره فتح مقابله با ظلم و نصرت مظلومین را برنامه قطعی دین برشمردند که برای تحقق آن ائمه معصومین به شهادت رسیدند.

آیت الله توکل تاکید کردند مهم فرمان خداست، همه باید فدا شویم تا فرمان قرآن و دین بماند.

در ادامه با اشاره به صدر اسلام تحریم نه عنوان مهمترین ابزار دشمن ضربه زدن دین خدا یاد کردند که با تدبیر پیامبر و مبارزه ایشان شکسته شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: دشمن با جنگ تحمیلی و آوردن و حمایت از #جریان_نفاق تلاش همه جانبه‌ای برای از بین بردن اسلام واقعی صورت داد که با کمک خداوند همه نقشه هایشان نقش بر آب شد و دشمن را وارد فاز سوم یعنی مشتبه کردن امر بر مردم وارد کرد.

ایشان در توضیح این حربه دشمن بابیان ماجراهای صدر اسلام مردم را از دوست دیدن دشمن و دشمن دیدن دوست بر حذر داشتند.

آیت الله توکل در پایان از تلاش دشمنان برای ضربه زدن با بزرگ جلوه دادن ضعف دولت و عملکرد مسئولین پرده برداشتند و تاکید کردند: باید در مسیر مبارزه با این حربه دشمنان آگاهی خود را با تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ کنند و بدانند که رای به انقلاب رای به عزت و شرافت خودشان است و اگر دشمن فرصت تسلط بر آنان را به دست آورد به هیچ کس رحم نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها