يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۶۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
جمعی از متخصصان و مدیران خوشنام شهری، جوانان مومن و انقلابی، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، اساتید دانشگاه های مطرح تهران، اصناف، بازاریان و کسبه، ورزشکاران، فرهنگیان و ... طی ائتلاف بزرگ وحدت " کارآفرینان و متخصصان" و با شعار " طهران قوی-شورای مردمی" با انتشار بیانیه ای برای انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر تهران اعلام موجودیت کردند.
به گزارش پایگاه 598، در بخشی از بیانیه این ائتلاف بزرگ ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل و یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و دعوت از شهروندان تهرانی برای حضور گسترده در انتخابات آمده است: راه ما راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و صیاد دلها امیر صیاد شیرازی است. معتقدیم برای ساخت ایران قوی، باید پایتختی قدرتمند داشته باشیم و امروز طهران قوی، نیازمند به مدیرانی متخصص، متعهد، مردمی، متحد، با برنامه، به دور از سیاسی‌کاری و تحولگراست تا با ترکیبی از مجربان و جوانان، مدیریت یکپارچه را رقم بزنند.

ائتلاف بزرگ " طهران قوی " برای انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر تهران اعلام موجودیت کرد

ائتلاف "طهران قوی" از مدیران خوشنام شهرداری، جوانان پیشرو، مومن و انقلابی، بانوان نخبه و نمایندگان اصناف و اقشار تشکیل شده است که برای تحقق "شهر زندگی" گرد هم آمده‌اند تا به جای شورای شهرداری، شورای شهر مردمی را تشکیل دهند.

بازآفرینی شهر تهران در همه ابعاد اعم از کاهش قیمت مسکن و کنترل اجاره بها در تهران از طریق تسهیل در ساخت مسکن ارزان قیمت در کنار شهرکهای صنعتی، تحقق "تهران شفاف" و مقابله قاطع با فساد در شهرداری از طریق گسترش دولت الکترونیک، رونق مجدد پروژه های عمران و آبادانی شهری، پایان دادن به شهر فروشی تطهیر شده در شورای پنجم، تسهیل استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی تهران برای بکارگیری و اشتغال جوانان تهرانی از طریق مترو، توسعه و بازسازی قطارهای تندروی شهری، توسعه شهرهای زیرزمینی در ایستگاه های مترو، تحقق "شهر هوشمند" بر بستر ICT، تحقق تهران پاک از طریق رعایت مسائل زیست محیطی، بازنگری در اقتصاد شهری و حل مشکلات کسبه و اصناف تهرانی و ... از رئوس برنامه های این ائتلاف است که تحت عنوان " طهران قوی: شفاف، هوشمند و پاک" صورت بندی شده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما، شورای شهر را نهادی اجتماعی می‌دانیم و اعتقاد داریم بازی‌های سیاسی و قبیله گرایی  بیشترین آسیب را به شهر وارد کرده‌ است و به همین منظور، از همشهریان فهیم تهرانی انتظار داریم فارغ از فضاسازی‌های فهرست های سیاسی در رسانه هایی که در اختیار دارند،  برای تشکیل شورایی تخصصی، مردمی و انقلابی، به فهرست ۲۱ نفره این ائتلاف رای کامل بدهند.

 فهرست نهایی ائتلاف "طهران قوی" به زودی منتشر خواهد شد. گفتنی است این ائتلاف همچنین علاوه بر شورای شهر تهران ضمن حمایت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و برای میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از حضرات آیات اعرافی، مصلحی و سعدی حمایت می‌کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها