يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۶۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور با کار نمایشی پیشرفت نمی‌کند و بلکه توسعه و پیشرفت زمانی محقق می‌شود که روحیه بسیجی وجود داشته باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سعید جلیلی عصر امروز پنج شنبه در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم آذربایجان شرقی گفت: امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم و این انتخابات برای سرنوشت کشور مهم است.

وی با تاکید بر اینکه باید امروز انتخاب کنیم که می‌خواهیم یک جهش بزرگ در ۴ سال آینده در شأن مردم ایران داشته باشیم یا فقط به وضع عادی موجود بسنده کنیم، افزود: اگر می‌خواهیم پیشرفت در خور شأن مردم داشته باشیم باید توانمدی‌ها و ظرفیت‌ها را بشناسیم.

جلیلی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های فراوانی برای پیشرفت دارد و نیازمند مدیریت و برنامه ریزی قوی است، اگر برنامه ریزی درست باشد حتماً می‌توان شاهد پیشرفت زیادی باشیم.

وی سپس به دولت سایه و رویکردهای آن گفت: ما در ۸ سال گذشته بیکار نبودیم. سایه به سایه، تحولات کشور را رصد کردیم. اگر دولت کار مفید و قوی انجام می‌داد سعی ما این بود آن کار را تأیید و تقویت کنیم اگر کار ناقصی انجام می‌شد گوشزد می‌کردیم تا تکمیل شود و اگر کاری خطا بود آن را تصحیح می‌کردیم.

وی افزود: دولت سایه یعنی اینکه باید مردم مطالبات قانونی و مشروع خود را در عرصه‌های اشتغال، رفع گرانی، افزایش تولید و بهتر شدن کسب و کار به گوش دولت برساند وظیفه دولت این است از مردم مشورت بگیرد و به حرف‌های مردم گوش دهد.

جلیلی با بیان اینکه باید در دولت آینده هم دولت سایه ادامه داشته باشد، گفت: هر دانشگاه، هر جوان انقلابی، هر اهل مسجد و صنف و هر معلم و استاد دانشگاه می‌تواند یک دولت سایه باشد و سند پیشرفت هر شهرستان را تهیه و از دولت مطالبه کند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارتقا و پیشرفت کشور با کار نمایشی صورت نمی‌گیرد بلکه با روحیه جهادی و بسیجی محقق می‌شود.

جلیلی با بیان اینکه روابطی که با کشور آذربایجان به عنوان کشور دوست با مشترکات فرهنگی داریم فرصت ارزشمندی برای توسعه روابط اقتصادی است، گفت: جهش تولید با جهش صادرات ممکن است و جهش صادرات با بسط روابط با همه کشورهای دنیا ایجاد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها