أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۵ تير ۱۴۰۰
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور ۱۴۰۲ که اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش‌هایی از آن تصویب شد، هنوز قطعی نیست،گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آتی این شورا گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با تأکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور 1402 که اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش‌هایی از آن تصویب شد، هنوز قطعی نیست گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آتی این شورا گرفته خواهد شد.

وی افزود: طرح تغییرات کنکور 12 ماده دارد که فقط 9 ماده آن در جلسه 842 شورای عالی انقلاب فرهنگی که با موضوع ساماندهی نظام سنجش و پذیرش کنکور در مقطع کارشناسی برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز تمامی مواد طرح مذکور مورد بررسی قرار نگرفته است، بنابراین امکان هر گونه تغییر در جلسات بعدی وجود دارد و تصمیمات نهایی در جلسات آتی گرفته خواهد شد.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانم در خصوص وضعیت و تغییرات کنکور اظهار نظر قطعی داشته باشم.

به گزارش تسنیم، در حاشیه هشتصد و چهل و دومین  جلسه، شورای عالی انقلاب فرهنگی از مصوبات شورا در خصوص تغییرات کنکور 1402، پنج مصوبه این شورا را تشریح و عنوان کرده بود که مصوبه اول مبنی بر این بود که در آزمون سراسری سهم آموزش و پرورش به لحاظ سابقه تحصیلی 60 درصد و سهم کنکور سراسری 40 درصد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها