يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۴ تير ۱۴۰۰
ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از فردا، ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دانشگاه آزاد، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از فردا سه شنبه ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان قبل از آغاز ترم اعلام شود.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند. تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحد‌های دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها