يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۸۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۷ تير ۱۴۰۰
رييس مركز كنترل ترافيک راهور ناجا خبر داد؛
سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در هفدهم تیرماه ۱۴۰۰ توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده سرودار نیمه سنگین است.

وی افزود: تردد در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محور‌های شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

وی افزود: محور‌های شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و پونل-خلخال مسدود هستند.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور غیرشریانی رباط پشت بادام-بیاضه مسدود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها