کد خبر: ۴۸۹۱۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۱ تير ۱۴۰۰
وزیر علوم؛
وزیر علوم درباره اظهارات برخی درباره عدم ‌رعایت پروتکلهای بهداشتی در بعضی حوزه های امتحانی کنکور گفت: همه حوزه ها به منظور رعایت دقیق پروتکل ها مسئول ناظر بهداشتی داشتند و ۹۴درصد راضی بودند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، منصور غلامی، درباره اینکه گفته می شود تخلفاتی در کنکور سراسری امسال رخ داده و کمیسیون آموزش خواستار رسیدگی به این تخلفات شده است، گفت: در وهله اول باید این ‌نکته را بیان کنم که برگزاری کنکور ‌برای یک ‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر داوطلبی که در آن شرکت کردند، یک اتفاق بزرگ و مهم بود. برگزاری کنکور جزو مسائل مهمی به شمار می رود و هر ساله حواشی پیرامون آن به وجود می آید.

وزیر علوم ادامه داد: در سال های اخیر دسترسی به فضای مجازی‌ آسان تر شده و مطالب و حواشی مختلفی پیرامون موضوعاتی چون کنکور بیشتر نشر پیدا می کند.

غلامی درباره میزان رعایت پروتکل ها در حوزه های آزمون افزود: به طور مثال سازمان سنجش بعد از آزمون ریاضی فیزیک و علوم انسانی به حدود ۱۴۰ هزار نفر داوطلب پیامک فرستاد و چند سوال درباره میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد پرسید که ۱۲۵ هزار نفر جواب دادند و ۹۴ درصد از پاسخ دهندگان ابراز رضایت کرده بودند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: همه حوزه ها در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مسول ناظر بهداشتی داشته است و به نوعی وزارت بهداشت در بحث رعایت پروتکل ها نظارت داشته است و قطعا گزارش ناظران بهداشتی مهم است.

وی بیان کرد: نکته بعد اینکه حتما مسولان سازمان سنجش به زودی مباحث و حواشی که درباره کنکور۱۴۰۰ مطرح شده را توضیح خواهند داد و بهتر است صحبت های مسئولان سازمان ‌سنجش در این ‌رابطه شنیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها