أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۵۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۸ تير ۱۴۰۰
حسن پور در آیین افتتاح خط تولید دستگاه اکسیژن ساز؛
آیین افتتاح خط تولید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و دستگاه های ونتیلاتور غیر تهاجمی با هماهنگی و حمایت سازمان بسیج اصناف، صبح امروز در شهرک صنعتی صفادشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح خط تولید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و ونتیلاتور غیر تهاجمی با هماهنگی و حمایت سازمان بسیج اصناف، صبح امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در شهرک صنعتی صفادشت برگزار شد.  

                                                 کرونا به ما آموخت که علی رغم همه ی خسارت ها ما می توانیم

حسن پور طی سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج اصناف از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در خدمت مردم و کادر درمان بوده و با استفاده از ظرفیت های مردمی در سراسرکشور توانست پروژه های را مهمی در امر مبارزه با این ویروس به نتیجه برساند.

وی افزود: یکی ازپروژه های مهم و با فن آوری بالا تولید دستگاه های اکسیژن ساز و دستگاههای تنفسی است که بسیج اصناف ازآبان ۹۹ با درخواست وزارت بهداشت به این مساله ورود نمود و توانست تولیدکنندگان را گرد هم آورده و در مدت زمان کوتاهی مشکل تامین اکسیژن برخی بیمارستان ها را با دستگاه های تولید داخل مرتفع سازد و با افزایش تولید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی،کمبود این دستگاه ها جبران نماید.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به راه اندازی طرح"نذر نفس" ادامه داد:  با راه اندازی این طرح، دستگاه اکسیژن ساز به صورت رایگان و امانت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و بعد از بهبود دستگاه اکسیژن در اختیار بیمار دیگر قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: امروز به لطف الهی شاهد راه اندازی خط تولید جدید دستگاه های اکسیژن ساز و ونتیلاتور غیر تهاجمی به همت جوانان نخبه ای هستیم که با تلاش شبانه روزی ۷ماهه و حمایت سازمان بسیج اصناف و همراهی اداره کل تجهیزات پزشکی برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی بیافزایند.

حسن پور با بیان این که با ورود بسیج در موضوع اکسیژن قیمت های نجومی به تعادل رسید، خاطرنشان کرد: با حمایت سازمان بسیج اصناف از تولیدکنندگان محترم تولید داخلی امروزخط تولید شرکت احیا گستر طب فرایند با مدیریت آقایان شادیده و محمدی افتتاح شد در حالی که  این شرکت در سال گذشته به خاطر نیاز کشور، واردکننده این دستگاه ها بودکه با تشویق وکمک بسیج اصناف و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، موفق به تولید گردید.

وی در پایان اضافه کرد: دوران کرونا علی رغم خسارت ها و عبرت های فراوان به ما آموخت که ما می توانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها