أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
امام جمعه بابلسر در واکنش به مشکلات اخیر:
ایشان تصریح کرد: نمی شود ما دَم از انقلاب و مدیریت جهادی‌انقلابی بزنیم، اما برخی از مردم آب نداشته باشند و بیایم شعار بدهیم. این که معنا ندارد!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته کلیپی از سخنرانی امام جمعه بابلسر در واکنش به مشکلات اخیر در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای فراوانی داشت.

حجت الاسلام محمد اسماعیلی قلی‌پور در سخنانی بیان کرد: آن روزهایی که مردم در بعضی از نقاط برق نداشتند یکی به دفتر من آمد و دید برق دفتر من قطع است، به من گفت حاج آقا برق دفتر شما هم قطع میشود؟! به او گفتم چه فکر میکنید؟! خیال می‌کنید به ما کنتور برق ویژه میدهند!

امام جمعه بابلسر با اشاره به مشکل آب شرب بابلسر افزود: مدیر محترم سازمان آب اینجا نشستنه‌اند، حرف من را بگیرد! بنده آن موقع گفتم الان هم عرض می‌کنم ؛ اول آب منزل امام جمعه، استاندار، فرماندار و مدیران دیگر را قطع کنید.

وی اذعان داشت: اول از ما شروع کنید! وقتی ما مسئولین آب نداشته باشیم میفهمیم مردم چه می‌کشند؛ آن وقت است که همه پای کار مردم می‌آیند و به کار مردم می رسند.

ایشان تصریح کرد: نمی شود ما دَم از انقلاب و مدیریت جهادی‌انقلابی بزنیم، اما برخی از مردم آب نداشته باشند و بیایم شعار بدهیم. این که معنا ندارد!

امام جمعه بابلسر با تأکید بر اینکه، برخی نفوذی‌ها در دستگاه‌های اجرایی بوده و هستند که با تصمیماتشان سعی بر عصبانی کردن مردم دارند، افزود: برای اینکه مردم مشکل برق نداشته باشند چند روز برق کارخانجات را قطع کردند، اما قیمت سیمان به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده! آیا این غیر این است که عده‌ای به دنبال عصبانی کردن مردم هستند؟!

حجت الاسلام قلی‌پور در ادامه گفت: امروز آنهایی که از انقلاب فاصله گرفتند و مدیریت اشرافی را در جامعه ترویج دادند، سردمدار اعتراض شده‌اند! این خیلی عجیب است. آن کسانیکه خودشان بی‌تدبیری کردند و با ایجاد سدهایی ، که کارشناسان با آن مخالف بودند؛ حالا مدعی دفاع از خوزستان شده‌اند.

ایشان در پایان خطاب به قوه قضائیه بیان کرد: ما امروز از دستگاه قضا عاجزانه درخواست داریم، مدیرانی که ترک فعل کردند، وظیفه شان را به موقع انجام ندادند و آن مدیرانی که ناکارآمد بوده و تدبیر غلط کردند را مؤاخذه و محاکمه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها