أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۸۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا  از ادامه اجرای ممنوعیت‌های تردد در جاده‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس راه و راهور ناجا در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها حضور داشته و از خروج خودرو‌های بومی و ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که این اقدام در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا به مرحله اجرا درآمده است تصریح کرد:در تعطیلات گذشته محدودیت تردد اجرا می‌شد یعنی پلیس به تذکر لسانی و اعمال جریمه بسنده می‌کرد، اما در این مرحله از طرح منع سفر را به اجرا گذاشته و از ادامه سفر خودرو‌ها جلوگیری می‌کنیم.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی بازگشت خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به شهر مبدا خود اظهار داشت: خروج خودرو‌های غیر بومی از شهر‌ها آزاد است، ولی جریمه تردد غیر مجاز برای پلاک خودرو ثبت می‌شود؛ یعنی جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز یا ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهر نارنجی برایشان ثبت می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: رانندگان متخلف «یک ماه» برای پرداخت جریمه تردد‌های غیرمجاز کرونایی فرصت دارند چرا که در غیر این صورت مبلغ آن دو برابر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها