أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۹۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش چشمگیر سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور خبر داد و آمار تردد در برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت سفر در سراسر کشور گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌های سراسر کشور تا صبح امروز شاهد کاهش چشمگیر میزان تردد در جاده‌های سراسر کشور بودیم به طوریکه در مجموع کل تردد در کشور و در مقایسه با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال قبل ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی به میزان کاهش تردد در برخی از جاده‌ها و محورهای اصلی کشور نیز اشاره کرد و گفت: در آزادراه رشت - قزوین، آزادراه تهران- شمال و جاده چالوس شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد بودیم. همچنین میزان تردد در آزادراه تهران - قم و محور تهران-مشهد نیز کاهشی ۷۰ درصدی داشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در جاده فیروزکوه نیز کاهشی ۵۰ درصدی داشته است، گفت: در محور قم - اصفهان کاهش ۶۲ درصدی تردد به ثبت رسیده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از همراهی مردم در اجرای این طرح نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند و تنها در ساعات اولیه اجرای این طرح و آن هم در چند نقطه شاهد ترافیک بودیم و پس از آن ترددها کاهش یافت. هم اکنون نیز در تمام نقاط اجرای طرح ممنوعیت وضعیت عادی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها