امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۱۰۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
محمد باقر قالیباف گفت: علامه حکیمی عمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی کرد و مروج سیره علمی و عملی اهل بیت (ع)‌بود. او همیشه پرچم عدالت و عدالت‌خواهی را برافراشته نگه داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در آغاز نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه یک شهریور ماه گفت: با خبر شدیم در شب گذشته عالم ربانی حضرت علامه محمدرضا حکیمی رحلت فرمودند. عزیزی که بدون شک از چهره‌های برجسته حوزه‌های ما و اسلام‌پژوه بودند و اثر همیشه ماندگار و جاودانه ایشان به نام الحیات بود.

رئیس مجلس اظهار داشت: درگذشت این عالم ربانی موجب تأثر همه ما شد. علامه حکیمی عمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی کرد و مروج سیره علمی و عملی اهل بیت (ع)‌بود. او همیشه پرچم عدالت و عدالت‌خواهی را برافراشته نگه داشت و در میان جان‌های جویای حقیقت مخصوصا جوانان چهره‌ای برجسته و شناخته‌شده بود.

وی افزود: درگذشت این عزیز را به امت اسلامی به ملت عزیزمان به همه حوزه‌های علمیه و به محضر مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ حکیمی عرض تسلیت دارم.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگداشت حکیم ابوعلی‌سینا است و امروز را به عنوان روز پزشک در تاریخ ثبت کردیم این روز را به همه مجاهدان و سفیدپوشان و عزیزمان در عرصه سلامت تبریک می‌گویم.

وی افزود:‌انصافا در یکسال و نیم گذشته کادر درمانی ما به ویژه پزشکان و پرستاران، مجاهدت واقعی داشته‌اند و از جان‌گذشتگی آنها را ما شاهد بودیم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: من به عنوان یک رزمنده عرض می‌کنم این مجاهدت رزمندگان در عرصه سلامت امروز که جوانان ما و جامعه امروز ما می‌بینند تنها نبود. در دوران دفاع مقدس عزیزانی که سابقه جبهه را دارند به خاطر دارند با همان دسته‌های اولی که از رزمندگان به سمت خط حرکت می‌کردند بخشی از پزشکان ما رزمنده بودند و رزمندگی می‌کردند و بخشی از پزشکان ما هم با همان دسته‌ها برای انجام کار پزشکی و کمک به مجروحین همراه رزمنده‌ها به خط می‌رفتند و پست‌های امدادمان همیشه در خط مقدم جبهه برقرار بود. بزرگ‌ترین و کامل‌ترین امکانات و تجهیزات در سه چهار کیلومتری پشت خط اول برای سخت‌ترین جراحی‌ها برای مجروحین برقرار بود. در بحث مدافعین حرم نیز ما حضور پزشکان عزیز را دیدیم.

قالیباف اظهار داشت: گرامی می‌داریم زحمات این عزیزان را و این روز را به همه آنها و به خانواده‌های محترم‌شان و به عزیزان پزشک و کار درمانی جانباز و آزاده تبریک می‌گوییم. امیدوارم بنده و همکارانم در مجلس و دولت محترم قدرشناس این زحمات کادر پزشکی باشیم و لازم حفظ عزت و منزلت این قشر حمایت‌های لازم را در عرصه‌های مادی که باید صورت بگیرد را داشته باشیم و در این راستا به درستی انجام وظیفه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها