أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۰۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سپاهان مقصد احتمالی کاپیتان آبی‌ها؛
اتفاقات روز گذشته باشگاه استقلال باعث شد سیدحسین حسینی، که گمانه‌زنی‌های جدایی او به گوش می‌رسید، به طور رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی با هواداران استقلال خداحافظی کند

به گزارش پایگاه 598، سید حسین حسینی که باید او را یکی از جدا شده‌های استقلال قلمداد کرد، در آستانه حضور در تیم فوتبال سپاهان قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز یک‌شنبه در باشگاه استقلال اتفاقات مهمی رخ داد و بازیکنان مختلف و مهمی جذب شدند. همچنین بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با آبی‌ها تمدید کردند.

سیدحسین حسینی از استقلال خداحافظی کرد

در این بین علیرضا رضایی، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی دوساله به استقلال پیوست تا زمزمه‌های جدایی یکی از دروازه‌بان‌های استقلال به گوش برسد.

اتفاقات روز گذشته باشگاه استقلال باعث شد سیدحسین حسینی، که گمانه‌زنی‌های جدایی او به گوش می‌رسید، به طور رسمی با انتشار پیامی در فضای مجازی با هواداران استقلال خداحافظی کند تا بتوان این دروازه‌بان را یکی از جدا شده‌های تیم استقلال قلمداد کرد.

حسینی از تیم سپاهان پیشنهاد جدی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید و توافقات لازم صورت بگیرد، این دروازه‌بان طی روزهای آینده به طور رسمی به جمع زردپوشان اصفهانی خواهد پیوست.

سیدحسین حسینی از استقلال خداحافظی کرد

 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها