أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۰۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
برنامه هیات‌های مذهبی در دهه اول محرم با 60 میلیون تماشای زنده و غیرزنده در روبیکا و آیگپ مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم هیات‌های مذهبی در دهه اول محرم با 65 میلیون تماشای زنده و غیرزنده در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال کاربران پلتفرم‌های دیجیتال قرار گرفت.

استقبال کاربران از پخش زنده مراسم هیات‌ها در محرم

این گزارش می افزاید: برنامه هیات‌ها حدود 60 میلیون بار در سوپراپلیکشین روبیکا و 5 میلیون و 900 هزار بار در پیام‌رسان آیگپ تماشا شده است.

 

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه تولیدی همراه اول با نام «مهلا» که در دهه اول محرم در پلتفرم های روبیکا و آیگپ به‌صورت زنده پخش می‌شد حدود 33 میلیون بار تماشا شد که سهم روبیکا 24 میلیون و 350 هزار تماشا و سهم آیگپ 8 میلیون 771 میلیون تماشا بود.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیات‌های متقاضی، سعی در برگزاری هرچه بهتر مراسم هیات‌ها کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها