أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۲۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
در مشارکت با ارتش جمهوری اسلامی انجام شد:
از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در پی بازدید ریاست جمهوری از داروخانه ۲۹ فروردین و به منظور رفاه حال شهروندان برای تهیه اقلام دارویی بیماران کرونایی، اقدامات رفاهی در همکاری با ارتش جمهوری اسلامی انجام شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: پیرو بازدید ریاست جمهوری از داروخانه ۲۹ فروردین که یکی از مراجع مهم تهیه اقلام دارویی به ویژه دارو‌های کرونایی است؛ اقداماتی از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برای رفاه حال مراجعین انجام شده است که در همین راستا خدمات شهری و رفاهی برای شهروندان نیز از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست به داروخانه ۲۹ فروردین ارائه شد.


آبادیان افزود: در پی ایجاد فضای وسیع‌تر و احداث سالن و سوله جدید برای مراجعین که از سوی نیروی زمینی ارتش به منظور تخصیص فضای مناسب برای انتظار و رعایت فاصله اجتماعی در محل داروخانه انجام شد؛ شهرداری منطقه ۱۱ نیز اقدام به اهدای ۲۰۰ عدد صندلی، باکس‌های گل، ۳۰ متر طول گلکاری در محدوده، کاشت ۸۰ درختچه برگ بو در فضای پیرامونی، کاشت درختچه‌های یاس هلندی، انجام ۲۰۰ متر مربع آسفالت و تحویل مخازن پسماند کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها