أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
سرمربی پیشین تراکتور تبریز مجددا هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، تنها ساعتی پس از آنکه مدیرعامل آلومینیوم اراک در برنامه ورزشی شبکه تلویزیونی محلی از انتخاب قطعی سرمربی این تیم در روز یکشنبه هفتم شهریور ماه خبر داد، رسول خطیبی که پیش از این گزینه اصلی هدایت آلومینیوم نامیده می شد، شبانه به اراک رفت تا این احتمال قوت بگیرد که ظهر یکشنبه خطیبی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.
بعد از آنکه سعید عباسی مدیر عامل برکنار شده آلومینیوم اراک به دلیل بی توجهی به تصمیم کارخانه آلومینیوم و تمدید قرارداد علیرضا منصوریان برای هدایت این تیم، از مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد و محرابی دیگر عضو هیات مدیره جای او را گرفت، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه تلاش کردند در کمترین مدت زمان ممکن با تمام گزینه های سرمربیگری آلومینیوم مذاکره کنند و از میان آنها یک نفر را به عنوان جانشین منصوریان برگزینند.
مدیران ارشد آلومینیوم برای انجام این کار به تهران آمدند و روزهای پنجشنبه و جمعه در یکی از هتل های پایتخت با سیدمهدی رحمتی، رسول خطیبی، سیروس پورموسوی، رضا عنایتی، حسین فرکی و سایر گزینه های سرمربیگری تیم مذاکره کردند. در پایان این مذاکرات گفته شد خطیبی و رحمتی بیشترین شانس را برای قبول هدایت آلومینیوم دارند و سیروس پورموسوی تنها به این دلیل که فریب یکی از نزدیکان هیات مدیره را خورده و با دلال به جلسه مذاکره رفته از لیست گزینه‌ها خارج‌ شده است.
ظهر شنبه رسانه طرفداری خبر داد در اراک زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت رسول خطیبی به نیمکت آلومینیوم به گوش می رسد و به نظر می رسد رسول خطیبی بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت این تیم دارد. در آخرین ساعات شنبه شب نیز مدیرعامل آلومینیوم در تلویزیون محلی استان بدون آن که نامی از خطیبی بیاورد، اعلام کرد سرمربی جدید تیم یکشنبه معرفی می شود. برابر با آخرین اخبار رسیده از اراک، رسول خطیبی در اولین دقایق بامداد امروز به اراک رسیده و اگر اتفاق غیرمنتظره رخ ندهد، ظهر یکشنبه مراسم معارفه او به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک انجام خواهد شد.
گویا طرفین حتی بر سر مسائل مالی نیز به توافق رسیده اند و فقط امضای قرارداد باقی مانده است. گفته می شود مدیرعامل آلومینیوم نتیجه مذاکره های انجام شده در تهران را جمع بندی کرده و روز شنبه به مدیرعامل کارخانه ارائه داده و در نهایت با هماهنگی کارخانه آلومینیوم، رسول خطیبی به عنوان گزینه اصلی انتخاب شده است.

***
حمید محرابی مدیرعامل در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: شامگاه روز یکشنبه (هفتم شهریور ماه)، جلسه‌ای با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و رسول خطیبی در دفتر باشگاه تشکیل شد. در پایان جلسه، خطیبی به مدت دوسال به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد و سکان هدایت تیم را به‌ صورت رسمی بر عهده گرفت.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم در اولین فرصت، فعالیت خود را به منظور جذب بازیکنان مد نظر رسول خطیبی آغاز خواهد کرد تا امسال نیز تیم با قدرت و آمادگی بالا، لیگ بیست‌ویکم را آغاز کند و نتایج قابل قبولی بگیرد.
خطیبی دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد و با این تیم، در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم به مقام ششم جدول دست یافت. وی پس از آن تصمیم گرفت هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد. باشگاه آلومینیوم هم از خطیبی شکایت کرد و این مربی به پرداخت یک میلیارد تومان محکوم شد!
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها