يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۶۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
در حالی که سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده بود مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تمدید نخواهد شد، اما سایت این سازمان در اطلاعیه‌ای با اعلام برخی رشته‌های جدید و اصلاحات اعلام کرد این مهلت تا پایان روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ تمدید شد.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده بود مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تمدید نخواهد شد، اما سایت این سازمان در اطلاعیه‌ای با اعلام برخی رشته‌های جدید و اصلاحات اعلام کرد این مهلت تا پایان روز سه شنبه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: 

به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا کنون براي انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا پايان روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

ضمناً آن دسته از متقاضياني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها