أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۵۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۲ مهر ۱۴۰۰
معاون سیما به نمایندگی از رییس صداوسیما به همراه تنی چند از مدیران این رسانه، عصر بکشنبه ـ ۱۱ مهر ماه ـ به عیادت فتحعلی اویسی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در بیمارستان رفتند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما: معاون سیما به نمایندگی از رییس صداوسیما به همراه تنی چند از مدیران این رسانه، عصر بکشنبه ـ ۱۱ مهر ماه ـ به عیادت فتحعلی اویسی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در بیمارستان رفتند.

معاون سیما از فتحعلی اویسی عیادت کرد

حمید شاه‌آبادی به نمایندگی از رییس صداوسیما در عیادتی که از فتحعلی اویسی، بازیگر باسابقه کشورمان در بیمارستان به عمل آورد، با دکتر معالج وی گفت‌وگو و از آخرین اخبار مربوط به روند درمان وی مطلع شد.

معاون سیما همچنین از طریق تماس تلفنی، ضمن احوالپرسی با یکی از اقوام این بازیگر، از آمادگی صداوسیما برای هر اقدام لازم از طریق مرکز بهداشت سازمان خبر داد.

در جریان این عیادت معاون درمان مرکز بهداشت رسانه ملی نیز معاون سیما را همراهی می کرد.

فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان پیشکسوت کشورمان، هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت مراقبت است.

او در مجموعه‌های تلویزیونی همچون «شهر قشنگ»، «کمربندها را ببندیم»، «دارا و ندار»، «زیر زمین»، «باغچه مینو» و ... به ایفای نقش پرداخته است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها