يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۴ مهر ۱۴۰۰
گروه استان ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت:برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده خوزستان ۱۲ تیم عملیاتی به اندیکا اعزام شده است.

به گزارش پایگاه 598، علی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: تیم های این جمعیت در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا حضور دارند.

وی افزود: از دیروز تاکنون 12 تیم عملیاتی متشکل از نجات گران داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق روستایی و ارزیابی از آسیب‌های وارده بر محل سکونت 330 خانوار در 24 روستای تابع این شهرستان در حال امدادرسانی به متأثران از این زمین‌لرزه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تاکنون به بیش از 251 نفر از متأثران از زلزله نیز امدادرسانی شده است و اقلامی نظیر چادر اسکان، پتو، موکت نایلون پوششی، برنج، حبوبات، کنسروجات و اقلام بهداشتی در بین آنها توزیع شده است.

وی گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه صورت پذیرفته تعداد 73 باب منزل روستایی در این زلزله آسیب جدی دیده یا تخریب شده‌اند و سایر منازل آسیب‌هایی مثل ترک‌خوردگی در دیوارها داشته‌اند.

گفتنی است صبح دیروز زلزله‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، حوالی چلگرد رخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها