أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۳۶۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۱۷ مهر ۱۴۰۰
شبکه المیادین لبنان و رسانه های سوریه جمعه شب گزارش دادند که پدافند موشکی سوریه به دنبال حمله موشکی اسرائیل به حمص فعال شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری تسنیم: شبکه المیادین لبنان از درگیری پدافند موشکی ارتش سوریه با اهداف متخاصم اسرائیلی در استان حمص (مرکز سوریه) خبر داد.

این شبکه به نقل از خبرنگار خود جمعه شب گزارش داد که پدافند موشکی سوریه با حمله موشکی اسرائیل به ریف استان حمس به مقابله پرداخته است.

بر اساس این گزارش، چند فروند موشک به این منطقه شلیک شده است.

دقایقی بعد از این اعلام این خبر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) و شبکه الاخباریه این کشور این خبر را تأیید کردند

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان دولت سوریه و مستقر در لندن) مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیل فرودگاه «تی‌فور» در نزدیکی شهر «تدمر» (شرق استان حمص) را هدف حملات خود قرار داده است.

این مرکز همچنین مدعی شده است که همزمان نیز پهپادهایی به شهر «البوکمال» واقع در منطقه مرزی عراق و سوریه حمله کرده است.

این نهاد وابسته به مخالفان مدعی است که حمله از سمت مرز عراق و سوریه صورت گرفته است. با این حال رژیم صهیونیستی پیشتر، به دفعات با نقض حریم هوایی لبنان از آسمان این کشور موشک‌های هدایت شونده به سمت اهدافی در سوریه شلیک کرده که پدافند موشکی این کشور فعال شده و اغلب این موشک‌ها را رهگیری و سرنگون کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها