يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۵ آبان ۱۴۰۰
باشگاه های فوتبال لبنان یک حرکتی ملی برای حمایت از تیم ملی کشورمان مقابل ایران در انتخابی جام جهانی به راه انداختند.

به گزارش پایگاه 598، سایت «الکوره» خبر داد باشگاه های فوتبال لبنان در حال راه اندازی کمپینی فراگیر هستند تا تیم ملی این کشور را در دیدار با ایران در ورزشگاه صیدا حمایت تمام جانبه کنند.

روسای باشگاه های فوتبال جلسه ای را برگزار کردند و بعد از این جلسه قرار شد هر باشگاه برای انتقال هوادارانش به ورزشگاه صیدا در روز بازی با ایران اتوبوس هایی را در اختیار تماشاگران قرار دهد.

دیدار شاگردان اسکوچیچ با لبنان در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی در تاریخ 20 آبان در ورزشگاه شهر ساحلی صیدا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان تا اینجای رقابت ها با کسب 10 امتیاز صدرنشین گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها