يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۵۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۳ آبان ۱۴۰۰
طبق برخی اخبار منتتشر شده در رسانه‌های ژاپنی، دانشمندان ژاپنی احتمال می‌دهند یک جهش در ویروس کرونا باعث نابودی آن شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تجارت نیوز: محققان موسسه ملی ژنتیک ژاپن در حال بررسی یک جهش در ژن Nsp14 هستند. جهش در این ژن امکان ترمیم در ویروس را مختل می‌کند و این جهش به ضرر کرونا تمام خواهد شد.

آن طور که صفحه مجله ویرا (رسانه تخصصی اخبار علمی) نوشته، محققان در حال بررسی بیشتر هستند که اگر دلیل کاهش شدید ابتلا در ژاپن این موضوع باشد، خبر بسیار خوبی است!

زیرا کرونا در حال ضعیف شدن است اما هنوز تحقیقات ادامه دارد و تا چاپ شدن مقاله باید منتظر ماند و واکسن زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها