يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۱۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۲ آبان ۱۴۰۰
از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت؛
بر اساس اعلام روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام در حرم مطهر با مداحی حبیب‌زاده، مالکی‌نژاد و شالبافان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، برنامه مجالس جشن و سرور میلاد مسعود یازدهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام حسن عسکری علیه السلام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش: شنبه شب مصادف با شب میلاد امام حسن عسکری(ع) بعد از نماز عشا مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی‌آریا و مداحی علی حبیب‌زاده و اجرای گروه تواشیح ولی عصر برگزار خواهد شد.

مراسم ظهر میلاد امام حسن عسکری علیه السلام نیز یکشنبه بعد از نماز عصر با مداحی علی مالکی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مراسم شام میلاد نیز یکشنبه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد و مداحی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها