يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۶۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۱ آذر ۱۴۰۰
حسینی گفت: دولت در همین مدت کوتاه کارنامه موفقی داشته است. همه دیدیم که دولت در بحث واکسیناسیون عمومی و گشایش‌های اقتصادی اقدامات خوبی را انجام داده و همه بخش‌های دولت در این زمینه فعال هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: سید محمد حسینی، در واکنش به اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه رئیسی باید گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت را ارائه دهد، گفت: دولت برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور دارد.

وی بیان کرد: ما باید عملکرد هشت ساله دولت روحانی را مدنظر قرار دهیم و علیرغم اینکه آن‌ها وعده‌های زیادی دادند، همه دیدیم که نتیجه چه شد. الان بدهی‌های بسیار زیادی به دولت سیزدهم رسیده است و هر ماه دولت مبالغ زیادی را برای تسویه بدهی‌های دولت سابق پرداخت می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور متذکر شد: باید این مسئله را هم مورد توجه قرار داد که وزرا از سوم شهریور آغاز به کار کردند و باید به دولت فرصت داده شود تا همه مسئولان اجرایی خود به ویژه در استان‌ها را مستقر کند که این کار تا حدی زمانبر است.

حسینی تاکید کرد: دولت در همین مدت کوتاه کارنامه موفقی داشته است. همه دیدیم که دولت در بحث واکسیناسیون عمومی و گشایش‌های اقتصادی اقدامات خوبی را انجام داده و همه بخش‌های دولت در این زمینه فعال هستند.

وی اظهار داشت: جلسات هماهنگی بین وزرا و دیگر مسئولان دولت هر هفته تشکیل می‌شود و شخص رئیس‌جمهور دغدغه جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم دارد. البته تمرکز دولت فقط رفع مشکلات اقتصادی کشور نیست بلکه دولت برنامه‌هایی برای رفع مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور هم دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: همه وزرا و دولتمردان موظف شده‌اند که راهکاری برای رفع مشکلات معیشتی جامعه در نظر بگیرند و باید گزارش عملکرد خود را به دولت و مردم ارائه دهند. اقشار مختلف جامعه، آسیب‌های فراوانی به ویژه از لحاظ معیشتی دیدند. در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، گرفتاری و مشکلات مردم بیشتر شده و دولت نیز تمام توان خود را برای بهبود وضعیت کشور به کار گرفته است. ما نیز به دنبال این هستیم که شرایط کشور روز به روز بهبود یابد.

حسینی متذکر شد: همچنین برخی از شوراهای عالی کشور در چند سال گذشته تشکیل جلسه نداده بودند که رئیس‌جمهور از ابتدای شروع به کار خود پیگیر تشکیل این جلسات بود و تاکنون هم برخی از این شوراها با حضور شخص رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داده‌اند. این مسائل نشان‌دهنده آن است که دولت عزم جدی برای رفع مشکلات کشور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها