أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۷۵۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۷ آذر ۱۴۰۰
گفت‌وگو|
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه در تهران ۶ نیروگاه وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها مازوت سوز نیستند، گفت: دو نیروگاه که در محدوده داخل شهر تهران هستند همیشه گاز طبیعی دریافت می‌کنند و ۴ نیروگاه دیگر را با توجه به وضعیت شبکه، گاز محدود و یا گازوئیل یورو دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، سعید توکلی در گفت‌وگو با میزان، در مورد وضعیت گازرسانی به استان تهران در فصل زمستان، اظهار داشت: وضعیت گازرسانی در استان بسیار خوب است.

وی بابیان اینکه سبد گاز موجود در شبکه مقدار مشخصی است، ادامه داد: در فصل زمستان و با کاهش دما، افزایش مصرف خانگی و تجاری را شاهد هستیم که همین امر باعث کاهش سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها، صنایع عمده و CNG می‌شود که البته گاز بخش صنعت و CNG‌ها هرگز قطع نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بابیان اینکه در تهران ۶ نیروگاه وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها مازوت سوز نیستند، افزود: دو نیروگاه که در محدوده داخل شهر تهران هستند همیشه گاز طبیعی دریافت می‌کنند و ۴ نیروگاه دیگر را با توجه به وضعیت شبکه، گاز محدود و یا گازوئیل یورو دریافت می‌کنند.

توکلی در پاسخ به این سؤال که آیا گازوئیل یورو ۴ دریافت می‌کنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله که یورو ۴ باشد ؛ اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت گازرسانی به پالایشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: در رابطه با پالایشگاه‌ها هیچ‌گونه محدودیتی برای گازرسانی به آن‌ها نداریم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها