أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۸۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان قرارداد خود را با فدراسیون این کشور برای دو سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، فدراسیون فوتبال عمان تصمیم به تمدید دو ساله قرارداد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی این کشور گرفت.

عمان که با هدایت برانکو در گروه B انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا حضور دارد در پایان هفته ششم با هفت امتیاز در رتبه چهارم حضور دارد تا اندک شانس‌های خود برای صعود را دنبال کند.

«عصام الشنفری» مدیر برنامه‌های برانکو در عمان با اعلام این خبر گفت: قرارداد برانکو با فدراسیون آماده شد تا ادامه همکاری برای دو سال دیگر هم فراهم شود.

این در حالی است که روزنامه «الرای» کویت خبر از مذاکره برانکو با فدراسیون این کشور داده بود اما به نظر می‌آید این مربی کُروات برای دوسال آینده نیز فعالیت خود را ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها