يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۰۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۷ آذر ۱۴۰۰
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598، امروز (۲۷  آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۵۰  هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۵۰  هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۷۹۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز حدود ۹۷ هزار تومان کاهش یافته است.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید   ۱۳.۱۵۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۲.۸۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۸۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۸۰۰.۰۰۰
سکه گرمی 

۲.۳۷۰.۰۰۰

اونس جهانی  یک هزار و ۷۹۸ دلار و ۷۳  سنت 
طلای ۱۸ عیار ۱.۲۹۶.۲۰۰

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها