أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۲۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خبر منتشر شده در خصوص افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشم را تکذیب نمود .

به گزارش پایگاه 598، حسین شمسیان راد امشب به پخش مباحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین در جزایر کیش و قشم مربوط به مصاحبه فریدون عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این خبر را قویاً با اطمینان تکذیب می‌کنم و چنین خبری اساساً صحت ندارد.

 سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: نرخ بنزین سهمیه‌ای و آزاد به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت و مردم با آرامش به زندگی خود بپردازند زیرا معتقدم که این نماینده مجلس از جزئیات طرح تخصیص بنزین براساس کدملی کاملا بی اطلاع هستند.

حسین شمسیان راد همچنین گفت: تغییر قیمت‌های حامل‌های انرژی نیازمند مصوبه مجلس است و اساساٌ مجلس در این خصوص هیچگونه مصوبه‌ای نداشته است و این خبر تکذیب می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها