کد خبر: ۴۹۸۸۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598،  محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: صدای آمریکا، بی بی سی، رادیو فردا، دویچه وله، رادیو اسرائیل و... تا همین چند سال قبل که از اولین موشک های ماهواره بر یا موشک های دوربرد ایران رونمایی شد، می گفتند تصاویر، "فتوشاپ" است و ایران محال است بتواند چنان موشک هایی را بسازد.

حالا همین رسانه ها، مجبورند اظهار نگرانی دولت های متبوع خود از پیشرفت های موشکی ایران را بازتاب دهند و به روی خود نیاورند که ایران وارد باشگاه کشورهای پرتاب کننده ماهواره به فضا شده، یا موشک های دوربرد قوی و نقطه زن تولید کرده است.

حالا شبکه سی ان ان به نقل از رابین رایت ستون نویس نشریه نیویورکر می گوید "ایران در حال حاضر ، بزرگترین برنامه موشکی در خاورمیانه را دارد". و فرانس ۲۴ در گزارشی در این باره می نویسد "ایران با پرتاب ماهواره تحقیقاتی، موازنه را در بحبوحه مذاکرات تغییر داده است".

همین چند روز قبل بود که نیویورک از قول ژنرال مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا نوشت: "ایرانی‌ها در حمله به پایگاه عین‌الاسد، هر جا را که خواستند زدند. آنها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم بالا انجام دهند".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها