يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۲۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۹ دی ۱۴۰۰
Astro Slide 5G دارای یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس زمینه می باشد. این صفحه کلید می‌تواند در صورت عدم استفاده از طریق مکانیسم لغزنده پنهان شود. این دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 800 می‌باشد که اتصال 5G را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فرارو: شرکت رایانه‌ای Planet Computers ، برای اولین بار در مارس 2020 از گوشی Astro Slide 5G با طراحی صفحه کلید کشویی در لندن رونمایی کرد. این محصول در ژانویه 2021 بطور رسمی راه اندازی شد. علیرغم عرضه رسمی، این دستگاه هنوز آماده فروش نبود.

بازگشت مجدد گوشی‌های نوستالوژیک کشویی!

Planet Computers بار دیگر از Astro Slide 5G در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد این دستگاه پس از مدت‌ها انتظار در ماه مارس سال جاری عرضه خواهد شد. گوشی Planet Astro Slide 5G در رنگ آبی عرضه می‌شود و قیمت آن ۸۶۲ پوند می‌باشد. با این حال Indiegogo برای این محصول ۳۰ درصد تخفیف درنظر گرفته است و قیمت را به حدود ۶۵۰ دلار کاهش داده است.

بازگشت مجدد گوشی‌های نوستالوژیک کشویی!

در عصری که گوشی‌های برتر با کیبورد فیزیکی تقریباً از بازار خارج شده‌اند، Astro Slide برای کسانی که می‌خواهند دستگاهی با صفحه‌کلید فیزیکی داشته باشند، مناسب است. این دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 800 می‌باشد که اتصال 5G را ارائه می‌دهد. این پردازنده از ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد و همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت microSD وجود دارد. این گوشی دارای یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس زمینه است. این صفحه کلید می‌تواند در صورت عدم استفاده از طریق مکانیسم لغزنده پنهان شود. مکانیسم لغزنده این گوشی، لولای کشویی RockUp می‌باشد که دستگاه را به یک رایانه دستی تبدیل می‌کند.

بازگشت مجدد گوشی‌های نوستالوژیک کشویی!

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. صفحه نمایش این گوشی توسط لایه‌ای از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

بازگشت مجدد گوشی‌های نوستالوژیک کشویی!

این دستگاه همچنین دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۰ واتی و شارژ بی سیم ۱۰ واتی Qi است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی کشویی می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین دارای بلندگو‌های استریو، پشتیبانی از NFC، جک ۳.۵ میلی متری صدا، دو پورت USB-C با پشتیبانی OTG و DP نیز می‌باشد. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۱ می‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها