أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۴۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۲ دی ۱۴۰۰
شاپور آقازاده ـ روزنامه نگار سابق روزنامه ایران ـ که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، ساعاتی قبل در بیمارستان درگذشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: شاپور آقازاده ـ روزنامه نگار سابق روزنامه ایران ـ که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، ساعاتی قبل در بیمارستان درگذشت.

درگذشت یک روزنامه‌نگار بر اثر کرونا

جلیل اکبری صحت از همکاران سابق شاپور آقازاده در روزنامه ایران درگذشت این روزنامه نگار را تایید کرد.

این منتقد و روزنامه نگار گفت: طبق گفته های محمد آقازاده (برادر مرحوم شاپور آقازاده) ایشان به کرونا مبتلا شده بود و پس از بستری شدن در بیمارستان سینا، دچار حمله قلبی می شود.

اکبری صحت به حرف هایش چنین اضافه کرد: در طول مدتی که آقای آقازاده در بیمارستان بستری بودند، خانواده ایشان از مساعدت و تلاش پرسنل بیمارستان سینا اظهار رضایت می‌کردند و امیدوار بودند شرایط ایشان مساعد شود و رو به بهبود رود، اما متاسفانه امروز (سه شنبه) بر اثر کرونا درگذشت.

او درباره ی سابقه روزنامه نگاری شاپور آقازاده در عرصه مطبوعات یادآور شد: ایشان همکار ما در روزنامه ایران در سرویس «آئینه» بودند و از اوایل انتشار روزنامه تا آغاز دوره مدیریت عبدالرسول وصال همکار روزنامه ایران و عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران بود. محمد آقازاده برادرشان هم دبیر گروه آئینه بودند. البته شاهپور آقازاده در سالهای اخیر چندان فعالیت مطبوعاتی نداشت و مشغول فعالیت در کارهای اجتماعی و خیریه بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها