يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۰۳۲۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور هشدار دارد افرادی که دارای علائم سرماخوردگی مانند گلو درد، آبریزش بینی یا سرفه وتب هستند نباید واکسن کرونا تزریق کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند واکسیناسیون دز سوم در استان مناسب و در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۱۹ تا ۲۰ درصد گروه‌های هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دارای علائم سرما خوردگی از جمله گلو درد، آبریزش بینی، سرفه و تب دارند برای واکسن اقدام نکنند.

وی ادامه داد: واکسن به میزان مناسب در استان موجود است و پس از دو هفته از زدن واکسن ایمنی در افراد ایجاد می‌شود.

محمدحسین سرمست تصریح کرد: متاسفانه سر مراجعات به مراکز نمونه‌گیری استان افزایشی بوده و لازم است مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها