يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۸۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
معاون وزیر اقتصاد از ابتلای خاندوزی وزیر اقتصاد به کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر: معاون وزیر اقتصاد از ابتلای خاندوزی وزیر اقتصاد به کرونا خبر داد.

سید محمد هادی سبحانیان معاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی صبح امروز یکشبه ۱ اسفند در همایش مسکن و اقتصاد مقاومتی به جای سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد که قرار بود در این همایش درباره تأمین مالی مسکن سخنرانی کند، به ایراد سخن پرداخت.

وی که به نمایندگی از سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد سخن می‌گفت، افزود: وزیر اقتصاد به دلیل ابتلاء به کرونا و قرنطینه امکان حضور در این نشست را پیدا نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها