أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۰۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
دختر محمد کاسبی گفت: بنا به تشخیص پزشکان پدر باید تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، به همین دلیل انتقال وی به بیمارستان قلب صورت گرفته و ما منتظریم تا پزشکان معالج برای انتخاب نوع عمل جراحی و ادامه روند درمان تصمیم نهایی را بگیرند.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان: یلدا کاسبی درباره آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از ابتدای دی ماه پدرم در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان بستری بود و معالجات روی وی انجام می‌شد، طی این مدت پزشکان تمام تلاش خود برای ایجاد در وضعیت قلبی پدر را انجام دادند. خوشبختانه به غیر از مشکلات جسمانی ناشی از بیماری قلبی پدر از لحاظ سطح هوشیاری شرایط خوبی دارد و به راحتی با تمامی اعضای بیمارستان و خانواده ارتباط برقرار می کند. همچنین افراد زیادی به ملاقات وی آمده اند و پدر با آنها به راحتی مکالمه کرده است.

وی درباره دلیل انتقال پدر خود به بیمارستان قلب شهید رجایی اضافه کرد: دیروز و در ادامه مسیر معالجات پدر از بیمارستان عرفان به بیمارستان قلب شهید رجایی منتقل شد. وی در حال حاضر در بخش بستری است.

دختر محمد کاسبی با اشاره به عمل قلب پیش رو برای محمد کاسبی خاطرنشان کرد: بنا به تشخیص پزشکان پدر باید تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، به همین دلیل این انتقال صورت گرفته و ما منتظریم تا پزشکان معالج برای انتخاب نوع عمل جراحی و ادامه روند درمان تصمیم نهایی را بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها