يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سفیر روسیه در مصر با بیان اینکه ناتو برای مقابله با مسکو تشکیل شده، گفت کشورش قصد اشغال ندارد و خواهان خلع سلاح اوکراین است.

به گزارش پایگاه خبری 598، « گئورگی بوریسنکو» سفیر روسیه در مصر در گفت‌وگو با شبکه «العربیه» گفت، روسیه به دنبال خلع سلاح اوکراین است .

سفیر روسیه در مصر در ادامه اعلام کرد، «دونستک» و «لوهانسک» دو جمهوری‌خواه دارای حاکمیت هستند و اوکراین هشت سال این دو جمهوری‌خواه را محاصره کرد.

بوریسنکو تصریح کرد، آمریکا موشک‌های خود را در مرزهای روسیه مستفر کرده و به دنبال استقرار موشک‌های بالستیک در اوکراین است.

سفیر روسیه در مصر اعلام کرد: ما قصد اشغال هیچ کشوری را نداریم. ناتو یک ائتلاف تهاجمی است و برای مقابله با ما تشکیل شده است. ما نمی‌پذیریم که ناتو در مرزهای ما موشک مستقر کند. بوریسنکو همچنین به جنجال‌ها درباره همه پرسی در بلاروس برای استقرار تسلیحات اتمی در خاک این کشور گفت، این یک تصمیم مستقل از سوی بلاروس بوده است.

وی اعلام کرد که نیروهای روس مناطق غیرنظامی در اوکراین را هدف نگرفته‌اند. بوریسنکو درباره تحریم‌ها هم گفت: بیش از یک قرن است مع زیر فشار تحریم زندگی می‌کنیم. روسیه به تطبیق و سازگاری با سیاست تحریم عادت کردهاست. وی همچنین گفت، غرب در برابر «نسل کشی» در «دونباس» دست بسته ایستاد و کاری نکرد.

ششمین روز از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین در حالی برگزار می‌شود که هیأت‌های روس و اوکراینی در شهر «گومل» بلاروس روز گذشته (دوشنبه) پس از جنجال‌هایی با یکدیگر نشست برگزار کردند و هیأت روس، خلع سلاح اوکراین را شرط توافق با کی‌یف مطرح کرد و «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین نیز اعلام کرد که برای تفاهم با روسیه خواهان آتش‌بس فوری و خروج نظامیان روس از قلمرو اوکراین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها