يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۰۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عملکرد 11ماهه بانک ملت با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی و مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل این بانک خصوصی، بررسی شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر سیدعباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه با قدردانی از گزارش خوب ارائه شده از سوی مدیرعامل بانک ملت و همچنین تلاش های ارزشمند مدیران و کارکنان این بانک، اظهار داشت: این جلسه نخستین جلسه ای است که برای بررسی عملکرد 11 ماهه شبکه بانکی و برنامه های سال آینده برگزار می شود که نشان دهنده اهمیت زیاد و جایگاه رفیع بانک ملت در بین بانک های کشور است.
 


وی با ابلاغ سلام وزیر اقتصاد به مدیرعامل، مدیران و کارکنان بانک ملت، همدلی موجود در هیات مدیره این بانک و کنار هم بودن را عامل موفقیت و ارائه خدمات مطلوب به مردم ذکر کرد و گفت: این بانک بانکی بزرگ، تاثیرگذار و ارزشمند است و مدیران بزرگی در آن مشغول به فعالیت هستند و همه باید کمک کنند تا رسالت بزرگی که در این دوران سخت اقتصادی بر عهده این بانک است به خوبی به سرانجام برسد و در نهایت خیر و برکت آن به مردم برسد.

معاون وزیر اقتصاد با بیان این نکته که با توجه به وجود همه سختی ها، نظام بانکی عهده دار مسوولیت بزرگی است، از تلاش تمامی کارکنان بانک ها قدردانی کرد و افزود: شخص رییس جمهوری نیز همواره قدردان تلاش ها و زحمات کارکنان بانک ها به عنوان سربازان جبهه اقتصادی هستند.

وی با اشاره به انتظارات رییس جمهوری از بانک ها به ویژه در زمینه تسهیل در اعطای تسهیلات خرد، این تسهیلات را دارای کمترین مطالبات دانست و ادامه داد: خوشبختانه وزارت اقتصاد و بانک ها با همکاری هم یک اتفاق خوب را در این زمینه رقم زدند.

دکتر حسینی با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر جلوگیری از اعطای تسهیلات به بدحسابان بانکی در بانک های مختلف، خاطرنشان کرد: تاکید وزارت اقتصاد بر شفافیت بی حد و حصر در شبکه بانکی است.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به روزهای حساس و شلوغ پایان سال، یادآور شد: مطمین هستم که تا آخرین لحظات سال و حتی روزهای تعطیل سال آینده، به بهترین شکل به مردم خدمات ارائه خواهید داد.

قربان اسکندری، مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد هم از گزارش خوب مدیرعامل بانک ملت سپاسگزاری کرد و گفت: این بانک یکی از بهترین بانک های کشور است و امیدواریم که در کنار هم بتوانیم این بهترین بودن را تداوم ببخشیم.

وی با اشاره به مواردی در زمینه عملکرد بانک ملت افزود: این بانک بانک بسیار خوبی است و عملکرد آن قابل ستایش است ولی موارد و مشکلاتی هم وجود دارد که بانک باید نسبت به اصلاح آنها اقدام کند.

رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد  این بانک ارائه کرد و با اشاره به سرمایه 207 هزار میلیارد ریالی بانک ملت، 182 هزار میلیارد ریال آن را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ذکر کرد و گفت: افزایش سرمایه از 207 هزار میلیارد ریال به 262 هزار میلیارد ریال از محل سود تسعیر هم منتظر تایید سازمان بورس و بانک مرکزی است که امیدواریم در ابتدای سال 1401 عملیاتی شود.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که بانک ملت با دارابودن سهم 24.3 درصدی، بیشترین سهم درصد را در منابع حساب های جاری 6 بانک بزرگ کشور در اختیار دارد، سهم این بانک را از سپرده های ارزی نیز 31.9 درصدی و از چهار سپرده ریالی 19.1 درصدی خواند و افزود: در 11 ماه امسال بیشترین مصارف ریالی مربوط به بانک ملت بوده ضمن این که سهم این بانک از مصارف ارزی 6 بانک بزرگ کشور نیز 58 درصد است.

علیرضا لگزایی، عباس اشرف نژاد، مسعود نصر اصفهانی و سیدکاظم چاوشی اعضای هیات مدیره بانک ملت نیز مواردی را در زمینه بانکداری دیجیتال، فروش اموال و املاک مازاد و همچنین صورت های مالی به اطلاع معاون وزیر اقتصاد و هیات همراه رساندند.
 
 
 
 
 
 

 

 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها