أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۱۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه اتفاقی که برای پرسپولیس نباید می‌افتاد رخ داد و یحیی گلمحمدی باید پاسخگوی حذف از جام حذفی باشد.

به گزارش پایگاه 598، بهزاد داداش‌زاده با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که برای پرسپولیس نباید می‌افتاد رخ داد و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی باید پاسخگوی حذف از جام حذفی باشد.

وی افزود: پرسپولیس با حواش زیادی از داخل روبرو بود، این حواشی در نهایت منجر شد که قرمزپوشان در چند برهه از فصل با چالش روبرو شوند، به طور حتم حواشی‌ای که برای از بین بردن آنها هیچگونه تلاش صورت نگرفت امروز باعث شد تا قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر ناکام شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: گل‌محمدی باید با هواداران صادق باشد و تمام ناگفته‌های این فصل را افشا کند، باید یک بار برای همیشه گفته شود چه عواملی اجازه نداد پرسپولیس در این فصل نتایج خوبش را تکرار کند.

داداش‌زاده تصریح کرد: گل‌محمدی تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داد اما باید این واقعیت را قبول کنیم او و کادر فنی‌اش با پرسپولیس به بن‌بست رسید. رقبا آنالیز خوبی از پرسپولیس دارند و به شناخت کاملی رسیده‌اند و باید تغییرات فنی زیادی صورت بگیرد.

وی اظهارداشت: حالا پرسپولیس فقط شش بازی در لیگ برتر پیش رو دارد و باید برای دفاع از نام خود در این بازی‌های باقیمانده به برتری برسد،  شاید استقلال دچار لغزش شد و سرنوشت به محبوب‌ترین تیم ایران لبخند بزند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: باید برای پرسپولیس تصمیم عاقلانه و منطقی گرفته شود، تصمیمی که پیشکسوتان و هواداران را خوشحال کند، این تصمیم که از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس گرفته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که منافع گروهی را در نظر بگیرند نه منافع شخصی را. من و همه آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند از این تصمیم حمایت خواهیم کرد.

منبع: ایرنا
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها