کد خبر: ۵۰۵۷۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
رودیگر:
مدافع آلمانی چلسی به خاطر از دست رفتن جام حذفی ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی ساکر، لیورپول قهرمان جام حذفی شد. دیدار مقابل چلسی با نتیجه بدون گل به پایان رسید و همه چیز در ضربات پنالتی مشخص شد. در نهایت کفه ترازو به نفع قرمزها سنگینی کرد و این تیم فاتح جام حذفی شد.

در همین حال رودیگر آخرین روزهای حضورش در چلسی را تجربه می‌کند. او در تابستان لندن را به مقصد مادرید ترک می‌کند تا پیراهن رئال را بر تن کند. مدافع میانی ۲۹ ساله آلمانی با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و بر این اساس تا سال ۲۰۲۶ بازیکن رئال مادرید خواهد بود. لوس بلانکوس قبلاً با این بازیکن به توافق رسیده بود اما می‌خواست تا پایان فصل صبر کند تا قرارداد او رسمی شود.

رودیگر درباره خداحافظی او از چلسی بدون کسب جام گفت: پنج سال فراز و نشیب زیادی در چلسی داشتم و دوست داشتم با قهرمانی در جام حذفی از تیم بروم. ​​به همین دلیل است که من ناامیدتر هستم، می‌خواستم پایان متفاوتی داشته باشم. چلسی برای من عالی بوده است و من هم در مقابل برای باشگاه فوق‌العاده بوده‌ام. از همه چیز بسیار سپاسگزارم. در چلسی من تبدیل به یک بازیکن بهتر شدم. بچه‌های من اینجا به دنیا آمدند و لندن و باشگاه چلسی همیشه برای من خاص خواهند بود.

او از توضیح انگیزه‌اش برای ترک این تیم و این که آیا تحریم آبراموویچ تأثیری بر تصمیم او داشته است یا خیر؟ خودداری کرد و گفت: من نمی‌خواهم زیاد وارد این چیزها شوم. امکان ادامه همکاری قطعا وجود داشت، تحریم باشگاه روی موضع من تاثیری نداشت.

رودیگر در مجموع ۵۰ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است. او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت و در سال ۲۰۱۷ قهرمان جام کنفدراسیون‌های فیفا شد و در سطح باشگاهی اروپا هم لیگ قهرمانان و هم لیگ اروپا را با چلسی کسب کرد و زیر نظر توخل سوپر جام یوفا و جام باشگاه‌های جهان را نیز فتح کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها