يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۲۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
شرکت های دانش بنیان استان در یک تور آموزشی فرهنگی امروز میهمان اداره کل تامین اجتماعی قم شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" با دعوت اداره کل تامین اجتماعی استان، نمایندگان شرکت های دانش بنیان قم امروز سه شنبه در یک تور فرهنگی آموزشی با حضور در این اداره کل با ماموریت ها، وظائف و خدمات سازمان تامین اجتماعی آشنا شدند.

در این تور یک روزه نمایندگان 50 شرکت دانش بنیان قم در کارگاههای آموزشی قوانین و مقررات بیمه ای شرکت کرده و آخرین بخشنامه های حوزه وصول حق بیمه، بازرسی از کارگاها و همچنین معافیت های قانونی بیمه ای برای شرکت های دانش بنیان توسط احمد آقازیارتی رییس اداره وصول حق بیمه و همچنین محمد نوروزی رییس اداره بازرسی از کارگاهها تدریس گردید.

ارائه مباحثی در حوزه توسعه فرهنگ بیمه ای توسط امیرحسین مزیدآبادی رییس اداره بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان قم به همراه بخش پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره های فردی و گروهی از دیگر برنامه های این تور آموزشی فرهنگی یک روزه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها