يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۹۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم که آمریکا و عربستان عضو آن هستند در اقدامی ضد ایرانی نام سه فرد مرتبط با نیروی قدس سپاه را در لیست خود قرار داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سازمان امنیت کشور عربستان اعلام کرد که " مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم" که عربستان نیز عضوی از آن است 13 فرد و سه نهاد را در لیست خود قرار داده است.

این مرکز در اقدامی ضد ایرانی نام دو تبعه ایرانی و یک تبعه لبنانی مرتبط با نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز در لیست تروریستی خود قرار داده است.

براساس این گزارش، سه فرد مرتبط با سپاه مقداد امینی(ایرانی)، مرتضی هاشمی (ایرانی) و علی قصیر (لبنانی) نام دارند.

مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم نام گروه های "سرایا الاشتر" و "سرایا المختار " را هم در فهرست خود آورده است. مقر این دو گروه در کشور بحرین است و متهم به همکاری با سپاه ایران هستند.

افراد دیگر که تبعه های سوری، افغانی و نیجریایی هستند متهم به همکاری با داعش و بوکوحرام هستند.

به گزارش ایسنا، این اقدام مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم علیه سپاه درحالی است که آمریکا و عربستان خود حامیان اصلی تروریسم در جهان به شمار می روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها